بررسی رابطه مصرف اینترنتی و هویت دینی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان
بررسی رابطه مصرف اینترنتی و هویت دینی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان

حسین مسعودنیا؛ رضا محموداوغلی؛ حوا ابراهیمی پور

دوره 17، شماره 65 ، فروردین 1395، ، صفحه 107-132

چکیده
  این پژوهش به منظور بررسی رابطة مصرف اینترنت و هویت دینی انجام شده است. اینترنت یک رسانة چند بعدیِ فضای فرهنگی و اجتماعی است که کاربران را در موقعیت‌های متنوعِ نقش‌ها و سبک‌های زندگی قرار می‌دهد. اینترنت ...  بیشتر